REWA TELECOM

Rewa Telecom is al meer dan 15 jaar specialist op het gebied van telecommunicatie. Wij werken voornamelijk samen met midden- en kleinbedrijf maar leveren ook aan particulieren.

Voor uw bedrijf geven wij advies over de beste telecomoplossing en zorgen voor de gehele verdere afhandeling van uw aanvraag. Zo is het voor u het eenvoudigst en bent verzekerd van de voordeligste oplossing die past bij u specifieke wensen. We hebben de benodigde kennis en producten in huis om op gebied van telecommunicatie maatwerk advies te leveren.

Rewa Telecom is dealer van meerdere merken. Dit geeft de klant de zekerheid dat er een onafhankelijk advies wordt aangeboden op de wensen, eisen en situatie van de klant. Dit is per slot van rekening voor een ieder verschillend.

De volgende merken worden o.a. door ons geleverd:
- Nokia

- Sony Ericsson
- Samsung
- Sagem
- LG
- Alcatel
- en op verzoek andere merken   

Wij kunnen voor u van de volgende GSM providers abonnementen verzorgen:
- Vodafone
- T-mobile

Voor de volgende GSM providers kunnen wij uw prepaidsimkaart verzorgen:
- Vodafone
- T-mobile
- KPN
- Lebara
- Telfort

 

 

Voor het aansluiten van nieuwe GSM Abonnementen hebben wij onderstaande bescheiden nodig:

Voor particulieren
- Legitimatie (Rijbewijs (NL), Paspoort, Europese Identiteitskaart)
- Bankafschrift

Voor zakelijke klanten
- Legitimatie (Rijbewijs (NL), Paspoort, Europese Identiteitskaart)
- KVK uittreksel (niet ouder dan 1 jaar)
- Bankrekeningnummer

Verlenging
Voor verlengingen is, zowel voor particulieren als voor zakelijke klanten, onderstaande documentatie nodig.
- Legitimatie (Rijbewijs (NL), Paspoort, Europese Identiteitskaart)

Reparatie Service
Rewa Telecom wil maximale service verlenen aan haar klanten. Indien uw toestel het niet meer werkt, kunnen wij voor u de reparatie verzorgen. Wij beschikken over een eigen reparatieservice of schakelen de juiste reparatie partner in.

Neemt u in geval van reparatie in ieder geval de aankoopnota’s mee i.v.m. garantie.

Indien wij het toestel zelf kunnen repareren zal het toestel, in het algemeen, binnen twee werkdagen gereed zijn. Kan het toestel niet direct door ons worden gerepareerd om welke reden dan ook, dan zullen wij het toestel op sturen naar onze reparatie partner.

Het gerepareerde toestel wordt zo snel mogelijk tegen zo laag mogelijke kosten weer aan u uitgereikt, in algemene zin binnen 15 werkdagen. Wij nemen daarvoor contact met u op.

Mocht het toestel om wat voor reden ook niet meer (rendabel) gerepareerd kunnen worden, dan kijken wij graag met u naar de mogelijkheden.

Leentoestel
Gedurende de periode dat het toestel in reparatie is kunt u gebruik maken van een leentoestel, waarbij de belkosten voor uw eigen rekening zijn.

Acties
Kijk ook eens op onze aanbiedingen pagina. U vindt er vaak interessante telecom aanbiedingen. Voor andere aanbiedingen bent u van harte welkom in onze showroom aan de Klaas Fuitetraat 41-45 te Genemuiden. (tegenover C1000 supermarkt)

Voor meer informatie over telecom belt u op werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur met Nicoleta Cornoiu via (038) 385 71 70 . U kunt hier ook een verzoek achterlaten om gebeld te worden. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Voor alle contactinformatie van Rewa Telecom gaat u naar de contactpagina.




Merk:
Model: